18 Temmuz 2009 Cumartesi

Sibel Can'ın "Puanlı Diyet"i

İSTANBUL - - Ünlü sanatçı Sibel Can, son 3 ayda 7 kilo vererek hayranlarının karşısına yeni görüntüsüyle çıktı. Kanaltürk’te fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc yayınlanan ‘Laf Aramız’da programına katılan Can, 'puan' sistemiyle zayıflamanın sırlarını anlattı. Bugün gazetesinin haberine göre; Can, şunları söyledi: "Tipik bir Türk kadınıyım. Hiç kuru olmadım ben, zayıfken bile etli oldum. Zaman zaman kendimi kilo alarak ödüllendiririm. İlk defa 'Puan' sistemiyle zayıfladım. Mesela 1 dilim ekmek 1 puan, salata 0 puan, 6 suşi 1 puan, dondurma 1 puan, 1 parça çikolata 1 puan. Meyveler hep 0 puan, mesela sebzeli çorba 0 puan. Gün içinde 16 puanı geçmemek lazım.

GÜNDE 3 TOP DONDURMA

Mesela canım dondurma çekti. 3 top yerim. Alt tarafı 3 puan. Unutmayın tek hedef 16 puanı aşmamak. Ama ben 10 puanda kalmayı başarıyorum. Üç ayda 7 kilo kadar verdim. Şu anda 58 kiloyum ve daha fazla kilo vermek istemiyorum.

YÜRÜMEK ÇOK FAYDALI

Zayıflamak için ayrıca masaj yaptırıyorum. Tempolu yürüyüş yapmayı da çok seviyorum. Yürümek de çok faydalı inanın. İlk başladığımda diyetisyenimle haftada 1 kontrolüm vardı, şu anda ayda bir kontrolüm var. Yani iyi gidiyorum..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder