14 Haziran 2009 Pazar

Seo mu o da ne? Amo değil mi Onun Türkçesi

fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc
Hiç anlamam bu seo işinden. Bazı sitelerde bu "seo" kavramının ingilizce açılımını gördüm ama benim için gene bir anlam ifade etmedi. Türkçeleştirilmiş halide çok anlamkar değil ama gene de idare eder.

"Arama motoru optimizasyonu"

Demek ki biz "seo" yerine "amo" desek daha mantıklı ve doğru olacak.

Amo işi :) günümüzde artık profesyoneller tarafından yapılan bir iş sahasına dönüşmüş ve feci paralar dönüyor bu işte. Benim de bir sitem var ve elimden geldiğince "amo" sunu ben yapmaya çalışıyorum. Sitemin adı: www.tarihportali.net

Seo (benim tabirimle amo) konusuna ise hep soğuk bakıyorum ve bir tek şeye inanıyorum. "Özgün içerik"

Özgün içerik ve doğru proje ile zaten zirveye çıkacağınızdan amoya para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum.

Tekrar görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder