16 Haziran 2009 Salı

Lida Kulanıcı Yorumları

Merhaba pek kıymetli, lidasever "fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc" konulu seo yarışmacıları bugün sizler için bazı lida sitelerinden lida kullanıcılarının yorumlarını topladım. Buyrun:

Merhaba daha onceden lida kullandım ve 1,5 ayda11 kilo verdim ve biraz daha kilo vermk ıstıorum LİDA yı nerden temin edebilirim yardımcı olursanız sevinirim iiyi gunler(eski aldıgım yer satmıyor artık) can yazıcı eklemiş. | 15 Ocak 2008 Saat 19:02

Evet kullandım ve 1 ayda 67 kilodan 56.8 kiloya kadar zayıfladım tek sorun (insanların kullanırken geretiğinin dışın da günde iki tane içmek gibi tansiyon rhatsızlığı olan gibi Lida
Seda çakın eklemiş. | 26 Ocak 2008 Saat 12:55 kullanıp hemde aşırı rejim uyglayanlar gibi ) yöntemler denemesi unutmayın ki herşeyin fazlası öldürür yemek yemenin bile o yüzden ben prosedüre göre tükettim ve sabah aç karna yarım saat gece yatmadan önce yarım saat spor yaptım porsiyonlarımı küçültüm ama asla kendimi a bıarakmadım ve sonuçtan çok memenunum

Mehaba ben özlem..lidayla 2 ayda 70 kilodan 55 kiloya düştüm..hakikaten zayıflamak için denemediğim yol kalmamıştı ve sonuçhep başarısızdı.sauna eşofmanlar..koşu bantları..reductil..zayıflama çayları akupunktur bunlardan sonra en etkili ve mucizevi sonuca lidayla ulaştım..ve herkese tavsiye ediyorum..42 ve 44 bedenden sonra 36 beden kıyafetler giyebilmek harika bir duygu..rüya gibi lidayı herkese tavsiye ediyorum.
özlem sönmez eklemiş. | 30 Ocak 2008 Saat 02:37
"fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc"

Ben iki sene öncede Lidayla kilo vermiştim çıkan haberler bizi korkuttu.Şimdi kimse bilmiyor içtiğimi bana hiçbir kötü etkisi olmadı hapın.103 kiloydum bir haftada 3 kilo verdim süper bir zayıflama yöntemi bnce hedefim 60 kiloya düşmek ve bunu bi tek Lidayla başarabilirim
Canan çevik eklemiş. | 01 Ocak 2008 Saat 14:28

Ben lidadan çok memnun kaldım.iki kutu kullandım ve 9 kg verdim.yan etkilerini çok az hissettim çünkü çok su içtim ve spor yaptım.bence 10 kg ve fazlası olanlarda yan etki daha az oluyor.herkese tavsiye ediyorunda diyemiyorum çünkü korkuyorum.şidi tekrar kullanmak istiyorum ama sağlık bakanlığı yasakladı diye kullanamıyorum kafam karıştı.
nagehan tosun eklemiş. | 03 Şubat 2008 Saat 14:59


Görüldüğü üzere lida kullananlar pek memnun "fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc" yarışmacıları. Ha lidadan memnun olmayanlar yok mu var elbette. Kim onlar ""fx15 lida yılan yağı karınca yumurtası xacc"dan hiç haberi olmayan ahkam kesenler. Birde lida yerine sahteleriyle düdüklenenler.

Gerçek lida ile kilo vermek kaçınılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder